måndag 27 december 2010

Nattpasset!

Hej kära vänner, min kompis som inte har tid att blogga om caddyn körde ett fint pass i söndags!
Fick ett mail mitt i natten med vad som hade gjorts:

Dörrinredning klar.

Förardörr ihopplockad (inkl att jag bytt ruta från orginaldörren då den nya fått färg på sig som inte gick bort med thinner) inkl backspegel, lister o prylar. Nu monterad med dörrinredning (minns fortfarande inte) på bilen. Högtalarna på plats – vacker som ett epos)

Glödlampor bytta i mätarhuset. Detta har monterats och det lyser så fint så fint. Verkar som att det var en brunnen glödlampa och en glappande som var problemet. Sorted i alla fall.

Passagerardörr avplockad. Jag har svetsat den samt tagit hål för nya backspegeln. Ligger nu i källaren spacklad och väntar på att slipas och lackas. Sedan ska den på bilen.


Och ett mms:






























Och jag fick ett lunchuppdrag att handla skinn till en blivande damask!

God jul förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar